El 3 de setembre de 2014 s'inaugurà el conjunt expositiu de "Denominació d'Origen: Col·lecció Belles Arts" al vestíbul de l'Edifici Històric de la Universitat de Barcelona.
En l'acte de presentació participaren: Dídac Ramírez, Rector de la UB; Salvador García, Degà de la Facultat de Belles Arts; Mar Redondo, Vicedegana de Cultura i Estudiants; Teresa-M. Sala, Coordinadora del Màster en Gestió del Patrimoni Cultural; Dolo Pulido, de l'Oficina de Patrimoni de la UB ; i Lourdes Cirlot, Vicerectora de la UB.
L'exposició s'estructurà en 7 blocs temàtics, dins els quals es presentaren les següents obres:
"ORIGEN"
-Columna, (1988) de Mariano Gallego.
-Estructura, (2001) de Mercè Compte.
-Sense Títol, (c. 1986-1990) de Columna Torelló.
"ESTEREOTIPS"
-Suciedad de limpieza, (2006) de Caos Lab.
-Sense Títol, (c. 1945) de Jaime Otero.
-Magazine, (2010) de Guillem Tió.
"ESTIRAR MÉS EL BRAÇ QUE LA MÀNIGA"
-Sense Títol, (2005) de Diana Ros.
-Estirar més el braç que la màniga, (2004) de Teresa Valverde.
"ATAC EMOCIONAL"
-Ataque Emocional, (2006) d'Ana García.
-Projecte Rutines: Pronoms (2006) de Marta Biel.
"MANERES DE VEURE"
-Màscara d'ocultació del plor, (1998) de Mapi Rivera.
-Oroimena eta Arnetsak / Memoria y sueños, (2007) de Irantzu Pastor.
"SOM LLENGUATGE"
-Esborrant Proust, (2009) de Lúa Coderch.
-Croquis para una historia del dibujo, (c. 1976-1980) de Rafael Santos.
"SILENCI"
-Silenci, (1997) de Gerard Balcells.
-Sense Títol, (2005) d'Andrés Torres.
"ESTIRAR MÉS EL BRAÇ QUE LA MÀNIGA"
-Sense Títol, (2005) de Diana Ros.
-Estirar més el braç que la màniga, (2004) de Teresa Valverde.
"ATAC EMOCIONAL"
-Ataque Emocional, (2006) d'Ana García.
-Projecte Rutines: Pronoms (2006) de Marta Biel.
"MANERES DE VEURE"
-Màscara d'ocultació del plor, (1998) de Mapi Rivera.
-Oroimena eta Arnetsak / Memoria y sueños, (2007) de Irantzu Pastor.
"SOM LLENGUATGE"
-Esborrant Proust, (2009) de Lúa Coderch.
-Croquis para una historia del dibujo, (c. 1976-1980) de Rafael Santos.
"SILENCI"
-Silenci, (1997) de Gerard Balcells.
-Sense Títol, (2005) d'Andrés Torres.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada